Service en advies

Gedaan met tijdrovende administratie: als Acerta-partner regel je alle verplichtingen voor je klant in een handomdraai. Want ook digitaal zijn we je rechterhand. Klaar zicht op klantendossiers? Je verrichtingen in één aanvraag bundelen? Meteen de juiste documenten bij de hand? Of tools om je taken te vereenvoudigen? Daar zorgt je klantenportaal voor én MyAcerta, dat we continu voor je verbeteren en verrijken.

Advies en dienstverlening

Je werkplezier, efficiëntie én meerwaarde vergroten? Dat is onze prioriteit. Daarom geven we jou alle aandacht en ondersteuning. Meteen en persoonlijk. Met alle middelen zorgen we ervoor dat jij je kan focussen op wat echt belangrijk is: je klanten. Nog een extraatje? Als onze partner geniet jij interessante voordelen en heb je altijd voorrang. Daar vertellen we je graag meer over - ook persoonlijk. 

Persoonlijke copiloot

Je vertrouwde Acerta-contactpersoon staat voor je klaar -  via een directe lijn, bij jou op kantoor, of in een Acerta-kantoor bij jou in de buurt. Klantendossier overlopen? We zien wat jij ziet, en zijn meteen mee met je vraag. Nood aan advies? We zijn allround én beslagen in de sociaal-juridische materie waarmee jij te maken krijgt. Zo ben je altijd zeker van een snelle en correcte eerstelijnshulp.

Juridische topexpertise

Je klant wil dat je een sociaal-juridische vraag uitklaart, en jij zit net in kwartaalafsluiting? Bel je Acerta-account manager: die haalt meteen antwoord bij onze experten. En bots je op een complex vraagstuk waarbij de wetgeving geen uitsluitsel geeft? Onze juristen toetsen het rechtstreeks af bij de overheid. Zo geef jij je klanten altijd een juiste interpretatie van de wet- en regelgeving.

boekhouder boekhouder acerta boekhouding advies
boekhouder boekhouder acerta boekhouding advies boekhouder opleiding boekhoud programma boekhouder partner

Sectorspecifieke knowhow

Sectorspecifieke vragen? Onze domeinexperten kennen de sociaal-juridische aandachtspunten van hun sector door en door. Ze weten alles over loonadministratie, inningen en sociale uitkeringen. En ze regelen de betaling van ziekte- en faillissementsuitkering en pensioen voor je klanten. Resultaat? Jij en je klanten spelen proactief in op verplichtingen of veranderingen in hun sector.

Altijd actuele informatie

Als fiscaal adviseur mag je geen enkele ontwikkeling missen. Acerta zorgt ervoor dat jij het overzicht hebt en houdt. Via onze online updates, actueel cijfermateriaal en publicaties. Sociaal-juridisch, wettelijk of fiscaal nieuws? Cruciale wettelijke veranderingen? Zodra onze juristen het weten, weet jij het ook. Belangrijke items blijven bovendien integraal online, met de bijhorende info voor klanten.

Verhelderende opleidingen

Inzicht in de wettelijke materie waarmee je dagelijks te maken krijgt, of nieuwe simulatietechnieken doorgronden? Met onze opleidingen en thematische infosessies scherp jij je expertise aan. Zo helpen we jou om je klant te informeren, correct te adviseren en veilig naar de toekomst te begeleiden.

Ook online je rechterhand

Gedaan met tijdrovende administratie: als Acerta-partner regel je alle verplichtingen voor je klant in een handomdraai. Want ook digitaal zijn we je rechterhand. Klaar zicht op klantendossiers? Je verrichtingen in één aanvraag bundelen? Meteen de juiste documenten bij de hand? Of tools om je taken te vereenvoudigen? Daar zorgt je klantenportaal voor én MyAcerta, dat we continu voor je verbeteren en verrijken.

Samenwerken met Acerta, niets dan voordelen voor accountants

Accountants ondersteunen is onze nummer 1 prioriteit. Samen met jou zorgen we ervoor dat jij je klanten de best mogelijk service kan bieden. Onze handige digitale tools en integraties zorgen er voor dat je kostbare tijd optimaal benut is. Bovendien ben je dankzij onze nieuwsbrief, webinars en trainingen altijd mee met het laatste nieuws.